احسان جهان اندیش

وکیل دادگستری و مهاجرت

 

درباره احسان جهان اندیش بیشتر بدانیم

احسان جهان اندیش وکیل مهاجرت به استرالیا به صورت رسمی و ثبت شده در استرالیا است. وی همچنین مدیر گروه مهاجرت هوشمند Smart Migration است.

احسان در سال ۲۰۰۸ وارد استرالیا شد و در مدت کوتاهی توانست به عنوان کارمند در آژانس مهاجرتی به موفقیتهای بزرگی دست پیدا کند. در سال ۲۰۱۰ پس از اخذ مدارک لازم به عنوان مترجم رسمی با اداره مهاجرت  استرالیا و محکمه (دیوان) تجدید نظر اداری شروع به همکاری کرد.

او به عنوان مترجم رسمی در موقعیت های مختلف مربوط به سیستم مهاجرتی استرالیا مشغول به کار بوده است. از جمله کار در کمپ های مهاجران و مصاحبه های اداره مهاجرت. این سابقه به او بینش ارزشمندی را در مورد چالش هایی که مهاجران و پناهجویان در طول سفر خود با آن روبرو هستند داده است.

پس از گذراندن دوره های مربوط به قوانین مهاجرت و پس از ۶ سال همکاری با وکلای باتجربه و ارايه خدمات در امور مهاجرت، احسان کار مستقل خود را به عنوان وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد.

احسان بسیار صبور و باحوصله است و تمامی پرونده ها را با دقت بالا بررسی و پیگیری می کند. عقیده ی احسان این است که بیزنس دارد ولی با زندگی افراد بیزنس نمی کند. وی قبل از اقدام برای متقاضیان از واجد شرایط بودن آنها اطمینان پیدا می کند و کامل ترین پرونده را برای متقاضیان آماده می کند.

او حرفه ای، چند زبانه و به قوانین مسلط است. وی معتقد است که چند فرهنگی بودن کلیدی برای یک جامعه بهتر است. تخصص کاری احسان در ویزاهای بیزنس و کارآفرینی، برنامه ی مهاجرتی Global Talent ، ویزاهای مهارت وتخصص و ویزای والدین است. احسان دارای تجارب استثنایی و گسترده ای در درخواست تجدیدنظر،  لغو ویزا و همچنین موارد شهروندی پیچیده است.

تیم گروه مهاجرت هوشمند با مدیریت احسان جهان اندیش، با حوصله و دقت بالا به موکل های خود کمک می کنند تا در تمام مراحل به موفقیت برسند.

حقوق و راهنمای مصرف کننده

وکیل های مهاجرتی ثبت شده در دفتر ما افرادی با اطلاع و با تجربه هستند. که با استاندارد های حرفه ای از ضوابط رفتار پیروی می کنند. آنها دانش خود از قوانین مهاجرت به استرالیا را به روز نگه میدارند.

وکیل شما باید در اداره ثبت و نظارت بر وکیل های مهاجرت (OMARA) به ثبت رسیده باشد.وظیفه اصلی این دفتر این است که مطمئن شود فقط افراد مناسب برای کمک مهاجرتی به ثبت برسند و همچنین بر روی کار آنها نظارت داشته باشد. برای اطمینان از اینکه فردی در این اداره ثبت شده است یا خیر . می توانید اسم وکیل را در سایت www.mara.gov.au جستجو نمایید.

آقای احسان جهان اندیش وکیل رسمی گروه مهاجرت هوشمند با شماره 1680444 در دفتر مارا به ثبت رسیده اند.شما میتوانید از طریق این لینک به صفحه ایشان در دفتر MARA دسترسی داشته باشید.

احسان جهان اندیش دارای پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری ایالت NSW وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا به شماره ۱۶۸۰۴۴۴ دکتری حقوق (Juris Doctor) از دانشگاه UTS سیدنی فارغ التحصیل حقوق مهاجرت از دانشگاه ملی استرالیا
احسان جهان اندیش دارای پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری ایالت NSW وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا به شماره ۱۶۸۰۴۴۴ دکتری حقوق (Juris Doctor) از دانشگاه UTS سیدنی فارغ التحصیل حقوق مهاجرت از دانشگاه ملی استرالیا

EHSAN JAHANANDISH

Australia Registered Immigration Agent