درباره استرالیا, مطالب مفید

آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ مردم استرالیا

آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ مردم استرالیا

آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ مردم استرالیا

فرهنگ مردم استرالیا و ادب و آداب و رسوم این منطقه به دلیل جدا افتادن از سایر نقاط زمین بسیار خاص می باشد به ‌طوری‌که بومیان این منطقه تا سالیان سال فکر می‌کردند که زمین فقط قاره کوچک استرالیا منتهی می شود.

ما در اینجا سعی می‌کنیم با چندین نوع از فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشور که خاص خود این کشور است و در کشورهای دیگر کمتر آن را شاهد هستیم شما را آشنا کنیم.

آداب و رسوم مردم استرالیا

نکته اول در مورد آشنایی با فرد جدیدی در کشور استرالیا این است که اگر شما توسط دوست آشنا یا خانواده با فردی که متعلق به این کشور است آشنا شدید باید این نکته را رعایت کنید که اسم آن فرد اگر بر فرض مثال:

جیمی باشد حق ندارید تغییری در این اسم ایجاد کنید و باید همان اسم را به ‌صورت کامل یعنی به‌صورت جیمی خطاب کنید کوچک‌ترین تغییر در اسم طرف مقابل بی‌احترامی محسوب شده و آن فرد از شما ناراحت خواهد شد

نکته بعدی در موردآداب و رسوم مردم استرالیا این است که در این کشور مردان معمولاً همدیگر را در آغوش نمی‌گیرند و روبوسی نمی‌کنند این کار مختص زنان است.

در کشور استرالیا مردم محدودیت خاصی برای خطاب کردن جنس‌های مخالف ندارند و با یک اصطلاح عامیانه همه را” رفیق” خطاب می‌کنند

انواع ویزا سرمایه گذاری در استرالیا

انواع ویزا سرمایه گذاری در استرالیا

فرهنگ مردم استرالیا در سوال پرسیدن

نکته بعدی در مورد فرهنگ مردم استرالیا اینست که در این کشور در برخورد های اول معمولاً سوال‌های خصوصی از روی کنجکاوی از شما پرسیده می شود.

اگر همچین سوال‌هایی از شما پرسیده شد نباید ناراحت شوید چرا که این سوال‌ها جزئی از فرهنگ مردم استرالیا است و فقط از روی کنجکاوی پرسیده می شود.

مردم استرالیا بسیار خودمانی و راحت هستند به طوری که اگر شما در این کشور ساکن شوید دعوت شدن به صرف چای توسط همسایگان حتماً در هفته اول یا دوم اسکام شما رخ خواهد داد، (برای توضیحات بیشتر صفحه مهاجرت به استرالیا را مطالعه کنید)

برای صمیمیت بیشتر امکان دارد شخصی همه همسایگان را به صرف شام و کباب دعوت کند.مردم استرالیا از لحاظ پوشش و لباس بسیار مردم راحتی هستند.

مردم استرالیا معمولاً از لباس‌های راحت و خنک استفاده می کنند به‌طوری‌که در تابستان در ادارات آن‌ها معمولاً با شلوارک دیده می شوند مگر این که سمت یا مقام خیلی مهمی داشته باشد.

شاید شما به مطالعه ی این صفحه علاقه داشته باشید:

انواع ویزای استرالیا              سرمایه گذاری در استرالیا               اقامت استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *