سرمایه گذاری در استرالیا, مطالب مفید

اقامت سرمایه گذاری در استرالیا

اقامت سرمایه گذاری در استرالیا

اخذ اقامت سرمایه گذاری در استرالیا

اقامت سرمایه گذاری در استرالیا، یکی از راه های اخذ اقامت به طور دائم و یا موقت است. امروزه با توجه به اینکه شرایط اخذ این نوع ویزا برای  افراد آسان تر از سایرین است، بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. همانطور که میدانید استرالیا یکی از بهترین کشورهای جهان از نظر استاندارد های زندگی به شمار می آید و البته این راه هم مدیون دولت پایدار و کارآمد است. اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور را دارید، باید بدانید که اقامت سرمایه گذاری در استرالیا یکی از راه های مطئمن و زودبازده است. در این بخش با ما همراه شوید تا با راه های اخذ اقامت سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوید.

قامت سرمایه گذاری در استرالیا از طریق کارآفرینی (زیرگروه 188)

همانطور که میدانید، در اقصی نقاط جهان، افرادی که به عنوان کارآفرین شروع به آغاز کسب و کاری کرده اند، در نهایت یا موفق شده اند و یا با شکست کوچک به دنبال ایجاد کسب و کار دیگری رفته اند. در این حال می توان گفت که استرالیا با فراهم کردن شرایط عالی در زمینه کارآفرینی همه ساله به عده بسیاری اقامت سرمایه گذاری در استرالیا از طریق کارآفرینی را اعطا می کند. در این نوع سرمایه گذاری فرد می تواند مدیریت کسب و کاری را در استرالیا به دست بگیرد و یا در یکی از ایالتهای این کشور سرمایه گذاری کند. دقت داشته باشید که شما باید برای اخذ اقامت سرمایه گذاری در استرالیا در سیستم گزینش مهارت قبول شوید و قبل از اینکه ب کار دعوت شوید، به دنبال یک اسپانسر منطقه ای برای خود باشید.

شرایط مورد نیاز برای اخذ اقامت سرمایه گذاری در استرالیا

همانطور که گفته شد، استرالیا به دلیل اقتصاد قدرتمندی که دارد، به دنبال راه هایی است که بتواند همواره افرادی را به کشور جذب کنند که برای اقتصاد استرالیا مفید هستند. معمولا افراد متقاضی باید ثابت کنند که کسب و کار و یا سرمایه گذاری موفقی داشته اند و همچنین سرمایه و دارایی شخصی آن ها نیز به میزان حداقل سرمایه گذاری در استرالیا می رسد. شما میتوانید در سه روش مختلف برای اخذ این ویزا اقدام کنید.

  1. اگر میخواهید کسب و کاری را به عنوان نوآوری در این کشور راه اندازی کنید میتوانید اقامت سرمایه گذاری در استرالیا را دریافت کنید. در نتیجه خواهید توانست مدیریت یک کسب و کار جدید را در این کشور بر عهده بگیرید.
خلاصه ای از خدمات پس از ورود به استرالیا برای مهاجرین ایرانی

خلاصه ای از خدمات پس از ورود به استرالیا برای مهاجرین ایرانی

برای اخذ اقامت استرالیا از این روش شما باید زیر 55 سال سن داشته باشید، که البته برای برخی از ایالت ها شرط سنی وجود ندارد. مجموع امتیازهای شما در امتیازبندی استرالیا باید به 65 برسد. شما باید دو الی چهار سال قبل از اینکه اقدام به اخذ ویزا کنید، کسب و کاری را مدیریت کرده باشید که سالیانه حداقل 500 هزار دلار استرالیا گردش مالی داشته باشد. البته اگر گردش مالی شرکت شما، از سالیانه 400 هزار دلار کمتر است، باید حدود 51 درصد از سهام شرکت به نام شما باشد. در صورتی که بیش از 400 هزار دلار باشد، تنها مالکیت 30 درصد کافی است. همچنین اگر شما مالک 10 درصد از سهام یک شرکت عمومی باشید نیز کفایت می کند.

یکی دیگر از مواردی که در اخذ این ویزا اهمیت دارد این است که شما دارای یک سابقه موفق در زمینه کسب و کار باشید و همچنین تمایل واقعی در این زمینه داشته باشید. زمانی که شما میخواهید اقدام به اخذ این ویزا کنید، تمام دارایی هایی که متعلق به شما و همسر شماست باید به حداقل 800 هزار دلار استرالیا برسد.

  1. اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

تا کنون با اخذ اقامت از طریق ویزای کارآفرینی آشنا شدیم اما هم اکنون نوبت به ویزای سرمایه گذاری رسیده است. این ویزا برای افرادی مناسب است که دارایی معادل با حداقل 1.5 میلیون دلار استرالیا دارند و میخواهند در کسب و کاری در یکی از ایالت های استرالیا سرمایه گذاری کنند.

دقت داشته باشید که برای اخذ این ویزا هم فرد باید زیر 55 سال سن داشته باشد که همچنان هم استثناعاتی در این زمینه وجود دارد. شما باید بتوانید در امتیازبندی مربوط به مهاجرت به استرالیا حداقل امتیاز 65 را دریافت کنید. باید حداقل سه سال سابقه مدیریتی در زمینه سرمایه گذاری داشته باشید اینطور گفته می شود که داشتن سابقه مدیریتی موفق یکی از شرایط مهم برای اخذ این ویزاست. فردی که از این طریق اقدام به اخذ ویزا می کند باید یک تمایل واقعی را در زمینه ادامه کسب و کار خود داشته باشد.

با خرید خانه در استرالیا سرمایه گذاری کنید

اگر شما پیش از این دارای یک کسب و کار موفق در استرالیا بوده اید، باید بتوانید در پنج سال قبلی پیش از دریافت دعوتنامه 10 درصد از سود مالکیت کسب و کار را به خود اختصاص دهید و همچنین بتوانید 1.5 میلیون دلار استرالیا را در یک سال از پنج سال پیشین سرمایه گذاری کرده باشید.

شما همچنین باید دوسال قبل از دریافت دعوتنامه بتوانید داراییهای شخصی خود را به حداقل 2.5 میلیون دلار برسانید و بتوانید این مقدار را به استرالیا انتقال دهید. این راه یکی از بهترین راه های مهاجرت به استرالیا به شمار می آید و سرمایه آن نیز نسبتا معقول است. اگر میخواهید به طور کامل با انواع روش های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری آشنا شوید میتوانید از مقاله ویزای سرمایه گذاری در استرالیا استفاده کنید و هر آنچه که باید را از سرمایه گذاری در این کشور بدانید.

  1. سرمایه گذاری ویژه

اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری در این کشور در این نوع سرمایه گذاری بسیار آسان تر از سایرین خواهد بود. شما در این روش باید حداقل 5 میلیون دلار استرالیا را سرمایه گذاری کنید. همچنین باید بتوانید تا چهار سال در این کشور یک کسب و کار موفق راه اندازی کنید که بتوانید برای اخذ اقامت دائم خود اقدام کنید.

اقامت سرمایه گذاری در استرالیا از این طریق بسیار آسان است. البته فرد باید متعهد شود که حداقل 160 روز را در مدت این چهارسال در این کشور زندگی کرده است. شما با اخذ این ویزا میتوانید در نهایت ویزای دائم کسب و کار، که زیرگروه شماره 888 است را دریافت کنید. اگرچه داشتن این ویزا شرایط بسیاری را برای شما فراهم خواهد کرد اما باز هم ممکن است که شما از نظر بودجه ای با ویزاهای بالاتر هماهنگ باشید. در این حال و برای آگاهی از شرایط اخذ اقامت سرمایه گذاری در استرالیا بهتر است که با یک وکیل مهاجرت در این زمینه مشورت کنید. وکیل مهاجرت می تواند شما را از انواع این روش ها مطلع کند و ضمن این، قوانینی از سرمایه گذاری در استرالیا را به شما گوشزد کند که ممکن است از آن ها اطلاعی نداشته باشید.

بررسی کامل هزینه های زندگی در استرالیا

بررسی کامل هزینه های زندگی در استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا یکی از آسان ترین راه های مهاجرت است.

بدون شک مهاجرت به استرالیا بدون کمک شخصی که در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشد برای شما سخت و دشوار خواهد بود. استرالیا کشور قانونمندی است که همه سال قوانین مربوط به مهاجرین در آن تغییر خواهد کرد. با اینکه اقامت سرمایه گذاری در استرالیا نسبتا راحت به نظر می رسد و آنطور که تصور می کنید سخت نخواهد بود اما همچنان هم ممکن است که شما با مشکلاتی در این زمینه رو به رو شوید که تنها به دست یک وکیل مهاجرت حل خواهند شد. در نهایت اگر شما هم قصد اخذ اقامت سرمایه گذاری در استرالیا را دارید، همین حالا با گروه مهاجرتی هوشمند تماس حاصل فرمایید تا ضمن اطلاع از شرایط مهاجرت به استرالیا از این روش، با سایر روش های مهاجرتی نیز آشنا شوید. با مهاجرت هوشمند، هوشمند مهاجرت کنید.

مطالب بیشتر:

قوانین مهاجرت – وکیل مهاجرت – مهاجرت به استرالیا – سرمایه گذاری در استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *