سرمایه گذاری در استرالیا, مطالب مفید

با روش سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوید!

روش سرمایه گذاری در استرالیا

با روش سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوید!

روش سرمایه گذاری در استرالیا امروزه محدود به یکی نیست، در واقع میتوان گفت که با توجه به اینکه شرایط زندگی در این کشور بسیار ایده آل است و همچنین افرادی که میخواهند به این کشور مهاجرت کنند نیز روز به روز در حال افزایش هستند، روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در استرالیا به وجود آمده است که شما میتوانید با توجه به شرایط فعلی خودتان آن ها را انتخاب کنید و به کشور رویاها مهاجرت کند.

به طور کل گفته می شود که سرمایه گذاری یکی از آسان ترین راه های مهاجرت است اگر شما با روش سرمایه گذاری در استرالیا به طور کامل آشنا باشید. شما هم باید بدانید که درست است این راه، آسان ترین راه موجود برای مهاجرت به استرالیا به شمار می آید اما همچنان هم دانستنی های بسیاری دارد که شما باید برای موفقیت در این راه با آنها آشنا باشید.

سرمایه گذاری در استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا برای اقامت موقت – ساب کلاس ۱۸۸

این ویزا، آسان ترین نوع ویزایی است که شما میتوانید برای اقامت استرالیا از آن استفاده کنید. در این روش سرمایه گذاری در استرالیا، شما با سه زیرگروه مواجه خواهید شد که میتوانید بنا به بودجه خود از آنها استفاده کنید.

  • ویزای کارآفرینی
  • ویزای سرمایه گذاری معمولی
  • ویزای سرمایه گذاری ویژه

زمانی که ویزای سرمایه گذاری در استرالیا صادر خواهد شد شما میتوانید به مدت 4 سال و 3 ماه در این کشور اقامت کنید.  در این روش سرمایه گذاری در استرالیا، شما از مزایای بسیاری بهره مند خواهید شد. برای مثال خودتان و خانوادتان میتوانند همراه با شما به این کشور مهاجرت کنند و شما قادر خواهید بود تمام این مدت 4 سال را در استرالیا زندگی کنید. شما و اعضای خانواده تان اجازه کار در استرالیا را خواهید داشت و البته بهترین نکته در مورد این روش سرمایه گذاری در استرالیا این است که شما میتوانید آن را به اقامت دائم و بعضا شهروندی استرالیا تبدیل کنید.

شرایط ویزای ۱۸۸ استرالیا

در این روش سرمایه گذاری در استرالیا معمولا فرد باید زیر 55 سال سن داشته باشد، البته برخی از ایالت های استرالیا نیز برای اسپانسرشیپی افراد بالای 55 سال اعلام آمادگا کرده اند. حداقل دارایی شما و همسرتان برای کارآفرینی در این زمینه باید 800 هزار دلار استرالیا باشد و این مبلغ پس از گذشت 4 سال به شما بازگردانده خواهد شد.

اگر میخواهید از طریق ویزای سرمایه گذاری معمولی به این کشور مهاجرت کنید باید حداقل  2.5 میلیون دلار استرالیا را به چرخه اقتصادی این کشور وارد کنید. این مبلغ در روش سرمایه گذاری در استرالیا از طریق سرمایه گذاری ویژه به 5 میلیون دلار افزایش می یابد. سرمایه ای که شما میخواهید از آن برای سرمایه گذاری استفاده کنید باید به صورت قانونی کسب شده باشد.

روش سرمایه گذاری در استرالیا به سوابق کاری شما وابسته است.

اینکه شما بتوانید به میل خود یکی از روش های بالا را به عنوان روش سرمایه گذاری در استرالیا انتخاب کنید و به این کشور مهاجرت کنید تنها کافی نیست. شما باید بتوانید شرایط مورد نیاز را برای دولت استرالیا فراهم کنید. یکی دیگر از این شرایط این است که شما بتواند توان مدیریتی خود را اثبات کنید. این امر در واقع نشان دهنده این است که شما میخواهید در استرالیا یک کسب و کار فعال داشته باشید و به چرخه اقتصادی این کشور کمک شایانی خواهید کرد. سابقه کاری موفق میتواند یکی از عوامل مهم در اخذ اقامت استرالیا از این طریق باشد.

گردش مالی شما باید اثبات شود.

با اینکه شما در روش سرمایه گذاری در استرالیا با وارد کردن مقداری ارز به چرخه اقتصادی این کشور میتواند اقامت استرالیا را به صورت موقت دریافت کنید اما این کافی نیست. در  روش های مختلف در کنار مقدار مبلغی که باید پرداخت کنید، گردش مالی شما از دو تا چهار سال قبل هم باید تایید شده باشد در این حال میتوانید به صورت موفق اقدام به مهاجرت به استرالیا کنید.

اگر میخواهید با انواع روش سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوید پیشنهاد ما به شما این است که مقاله سرمایه گذاری استرالیا را مطالعه کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل با کارشناسان ما در این زمینه ارتباط برقرار کنید.

‌راه اخذ ویزای کارآفرینی استرالیا

همانطور که گفته شد، راه اخذ ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری نسبت به سایر راه هایی که میتوانید توسط آن به استرالیا مهاجرت کنید آسان تر است و صد البته که شما باید از کمک یک وکیل در این زمینه بهره مند شوید تا بتوانید پروسه مهاجرتی خود را آسان تر کنید. هم اکنون که با روش سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شدید می خواهیم یک نقشه را برای شما ترسیم کنیم که با روند کامل آشنا شوید.

۱ . دریافت تاییدیه ایالتی و دعوتنامه فدرال (یک ماه)

دقت داشته باشید که این بخش تنها در عرض یک ماه توسط یک وکیل مهاجرت برای شما حل خواهد شد. اگر شما به عنوان یک سرمایه دار واجد الشرایط میخواهید به این کشور مهاجرت کنید میتوانید در عرض یک ماه، یک تاییدیه از ایالت موردنظرتان دریافت کنید تا بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

۲ . تهیه و ارائه مدارک مورد نیاز (۶۰ روز)

این مرحله در واقع مهمترین مرحله در مهاجرت از روش سرمایه گذاری در استرالیا میباشد. شما باید تمامی مدارک تحصیلی، ارزیابی املاک و همچنین گردش مالی خود را تهیه کنید و پس از ترجمه آن ها را به اداره مهاجرت استرالیا تحویل دهید. دقت داشته باشید که ارائه بیزینس پلن نیز میتواند در این زمینه کمک شایانی به شما داشته باشد. در روش سرمایه گذاری در استرالیا، ممکن است که مدارک شما با مشکلاتی احتمالی رو به رو شوند. البته ممکن است که این روند از 60 روز زودتر انجام گیرد و به طور کل شما باید در روز 55ام تمامی مبلغ لازم را برای ثبت نام پرداخت کنید. این مبلغ البته با توجه به اینکه شما میخواهید تنها به این کشور مهاجرت کنید و یا با خانواده خود ممکن  است تغییراتی داشته باشد.

۳ . ارسال مدارک و انجام آزمایش‌های پزشکی (۲۸ روز)

در نهایت شما یک دوره 28 روزه زمان خواهید داشت تا تمامی مدارک خود را به صورت یک هارد برای اداره مهاجرت ارسال کنید. البته جای نگرانی نیست، با سپردن این امر به گروه مهاجرتی هوشمند میتوانید زودتر از زمانی که باید این مدارک را تهیه و ارسال کنید. در همین مدت، لیست پزشکانی که در این زمینه مورد تایید اداره مهاجرتی استرالیا هستند در اختیار شما قرار می گیرد تا تایید شود که شما بیماری خطرناک و واگیرداری ندارید.

راه های سرمایه گذاری در استرالیا

راه های سرمایه گذاری در استرالیا

۴. امتحان آیلتس (۶ تا ۱۰ ماه)

همانطور که میدانید، زبان یکی از مهم ترین بخش های مهاجرت به شمار می آید. حتی در روش سرمایه گذاری در استرالیا هم زبان مورد نیاز اسا. اگر شما بتوانید حداقل نمره 4.5 را دریافت کنید قادر خواهید بود که پرداخت یک سری هزینه در کلاس های زبان در استرالیا شرکت کنید.

مهاجرت از روش سرمایه گذاری در استرالیا یکی از آسان ترین راه های مهاجرت است که زمان زیادی نخواهد برد. به ویژه اگر شما مدارک خود را از پیش تهیه کرده باشید این روند به یک ماه برای شما کاهش پیدا خواهد کرد. کمک گرفتن از یک وکیل حاذق در این زمینه به شما کمک می کند تا بتوانید این کار را از طریق قانونی انجام دهید. با مهاجرت هوشمند، هوشمند مهاجرت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *