درباره استرالیا, مطالب مفید

بررسی اجمالی جاذبه های گردشگری استرالیا

بررسی اجمالی جاذبه های گردشگری استرالیا

بررسی اجمالی جاذبه های گردشگری استرالیا

اکثریت جاذبه های گردشگری استرالیا، در زمره ترین های جهان می باشند دیدنی ترین ها، زیباترین ها، دل انگیزترین ها، لذت بخش ترین ها، شگفت انگیزترین ها و حتی رازآلودترین ها.

همین هم باعث شده تا گردشگران زیادی در سراسر دنیا مجذوب جاذبه های گردشگری استرالیا شوند و سالانه سیل عظیمی از گردشگران به شوق گشت و گذار و تماشای این جاذبه ها به سرزمین کانگورها سرازیر می شوند. (در ادامه توضیحات مربوط به اقامت استرالیا قابل توجه است)

با ما همراه باشید تا در ادامه چند تا از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری استرالیا را به شما معرفی کنیم که در جهان بی نظیرند و بقول معروف اگر نبینی از” نصف عمرت بر فناست”.

دیدنی ترین جاذبه های گردشگری استرالیا

جزیره ماریا- تاسمانی

جزیره ماریا منطقه ای در نزدیکی تاسمانی است این منطقه جزو پارک های ملی می باشد.

یکی از جاذبه های گردشگری استرالیا، است که طبیعت جالبش شما را متحیر و مبهوت می کند چشم انداز اصلی این منطقه کوهستانی است و خرابه های چند هزار ساله تاریخی شما را مجذوب می کند.

بخاطر زمین های ناهموار، مسیرهای بوته ای و سواحل شنی پیاده روی یا دوچرخه سواری کمی در جزیره ماریا دشوار است اما مطمئن باشید شما آنقدر هیجان دارید که از هر لحظه پیاده روی و تماشای مناظر لذت خواهید برد و اصلا متوجه سختی راه نخواهید شد.

بررسی اجمالی جاذبه های گردشگری استرالیا

بررسی اجمالی جاذبه های گردشگری استرالیا

کرنز

کرنز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری استرالیا، که شما را شگفت زده می کند، یک مکان طبیعی از ترکیب 3 هزار صخره مرجانی.

برای دیدن این مناظر وصف نشدنی شما باید با قایق های دو بدنه کاتامران به سمت Agincourt بروید و آن جا لباس غواصی بپوشید و شیرجه بزنید زیرآب، تا یکی از دیدنی ترین و به یادماندنی ترین مناظر عمرتان را از نزدیک تماشا کنید.

شنا همراه ماهی کوچولوها و گشت و گذار در بین صخره های رنگارنگ مرجانی لذتی است که دلتان نمی خواهد به زودی تمام شود.

زیلاندیا

منطقه حفاظت شده زیلاندیا، در نزدیکی شهر ولینگتون قرار دارد و از نادرترین جاذبه های گردشگری استرالیا است زیرا در این منطقه که یک مایل مربع وسعت دارد صدها گونه پرنده، خزنده و حشره کمیاب و نادر دنیا زندگی می کنند.

شب های زیلاندیا شاید از روزهایش دیدنی تر و حیرت آورتر باشد زیرا انواع کرم شب تاب و مرغ کیوی برای یافتن غذا در منطقه پرسه می زنند.

آبشارهای میچل

آبشارهای میچل در غرب استرالیا منطقه کیمبرلی، یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری استرالیا می باشد که هیچ گردشگری نباید لذت تماشای آن را از دست بدهد 4 آبشار پی در پی که از دل صخره ها سرازیر هستند.

مطمئن باشید نمی توانید جلوی وسوسه شنا کردن را در خودتان بگیرید پس مواظب باشید چون در بعضی مناطق کروکودیل ها منتظر شکار طعمه ای مثل شما لذیذ هستند.

شاید شما به مطالعه این صفحه علاقه داشته باشید.

مهاجرت به استرالیا       سرمایه گذاری در استرالیا        ویزای استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *