قوانین مهاجرت به استرالیا, مطالب مفید

تغییر در برنامه بیزنس و کارآفرینی ایالت ویکتوریا

مهاجرت به استرالیا

جدید ترین تغییر قوانین مهاجرت به استرالیا:
تغییرات مهم ایجاد شده در برنامه بیزنس و سرمایه گذاری ویکتوریا
از ۲۲ جولای ۲۰۱۹ (۳۱ تیر ۱۳۹۸)، طبق جدید ترین تغییر در سیاست‌‌های ایالت ویکتوریا، که در برنامه مهاجرت تجاری و مهارتی ویکتوریا ایجاد شده است، نیاز برای دریافت دعوتنامه از ایالت در برنامه بیزنس و کارآفرینی، لغو خواهد کرد و افراد می‌توانند بدون نیاز به دعوتنامه برای معرفی‌نامه ایالت ویکتوریا اقدام کنند.

این تغییرات بر حداقل‌های گزینش و شرایط دریافت برخی از زیرمجوعه های ویزای ۱۸۸ نیز تاثیرگذار است که از همان تاریخ اعمال خواهند شد. مانند:

طبق جدید ترین سیاست‌های ایالت ویکتوریا، حداقل میزان امتیاز مورد نیاز برای دریافت تاییدیه ایالت ویکتوریا، ۸۰ خواهد بود. این شرط برای تمامی افراد متقاضی ویزاهای بیزنس و کارآفرینی (ویزای شماره ۱۸۸) ضروری است.
مشمولان تبصره ۱۸۸ باید بپذیرند که حداقل در یک شغل به عنوان شغل اصلی خود استخدام شده و به عنوان کارمندی تمام وقت مشغول به کار شوند.
متقاضیانی که قصد انجام فعالیت‌های صادراتی را دارند باید ثابت کنند که تجارتشان ۱۰۰ درصد با استفاده از محصولات ساخت ویکتوریا باشد.
مشمولان تبصره ۱۸۸ نوآوری، باید بپذیرند که حداقل مبلغی برابر با ۵۰۰ هزار دلار را به عنوان سرمایه گذاری اضافی (موقتا) و در طول زمان صدور ویزا کسب نمایند. سرمایه گذاری باید برای مدتی کمتر از ۱۲ ماه متوالی و قبل از درخواست ویزای نوآوری و سرمایه گذاری کسب و کار (دائمی و مشمول تبصره ۸۸۸) درخواست شده باشد.
برای مشمولان تبصره ۱۸۸ (سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری)، ضروری است که مبلغ ۲۰۰ هزار دلار را برای اهداف مهاجرت در دسترس داشته باشند (به علاوه داشتن دیگر شرایط ضروری قید شده در تبصره ۱۸۸ استریم نوآوری).
برنامه مهاجرتی مهارتی و تجاری ویکتوریا تنها در صورتی افراد متقاضی این ویزا را پذیرش خواهد کرد که شامل این شرایط باشند.

لازم به ذکر است افرادی که پیش از تاریخ ۲۲ جولای ۲۰۱۹ (۳۱ تیر ۱۳۹۸) پذیرش شده‌اند شامل این شرایط و جدید ترین تغییر قوانین مهاجرت به استرالیا نخواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت liveinmelbourne.vic.gov.au/information-for/business-and-investorsexternal link مراجعه کرده و شرایط ضروری برای دریافت ویزا را مطالعه فرمایید.

هر سوالی دارید می‌توانید با تیم برنامه مهاجرتی تجارتی و مهارتی ما ارتباط برقرار نمایید:

info@smartmigration.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *