مطالب مفید, ویزا و اقامت استرالیا

جدیدترین شرایط اخذ ویزای والدین استرالیا 2019

جدیدترین شرایط اخذ ویزای والدین استرالیا 2019

جدیدترین شرایط اخذ ویزای والدین استرالیا 2019

در ادامه توضیحات مربوط به ویزای استرالیا قابل توجه است. اکثر افرادی که به استرالیا مهاجرت کرده اند و در این کشور زندگی می کنند دوست دارند والدین شان هم به این کشور مهاجرت کنند تا بتوانند کنار هم زندگی کنند.

6 نوع ویزای والدین استرالیا برای اقامت والدین وجود دارد، که افراد با اخذ یکی از انواع ویزای والدین استرالیا امکان مهاجرت پیدا می کنند. در اوایل سال 2019، تغییراتی در ویزای والدین استرالیا بوجود آمد که باعث خوشحالی والدین و فرزندان شد.

شرایط اخذ ویزای والدین استرالیا

مهمترین و اولین قدم این است که متقاضیان اخذ ویزای والدین استرالیا، از طرف فرزند یا همسرفرزند اسپانسر شوند، فرد اسپانسر باید دارای شرایط ذیل باشد.

  • اسپانسر ویزای والدین استرالیا باید شهروند استرالیا باشد یا دو سال از اقامت دائم او در این کشور گذشته باشد، شهروندان نیوزلند که مقیم استرالیا هستند و واجد شرایط قانونی هستند هم می توانند اسپانسر ویزای والدین استرالیا شوند.
  • اسپانسر باید از توانایی مالی کافی برخوردار باشد تا اثبات کند می تواند از عهده مخارج و هزینه های زندگی خانواده و والدینش برآید، ضمن اینکه موظف است مبلغی را بعنوان ضمانت به مدت 2 سال نزد دولت استرالیا به امانت بگذارد.
مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا

طبق تغییرات جدید در ویزای والدین استرالیا، شرط تراز فرزندان از این ویزا حذف شده و والدین اگر یک فرزند هم در استرالیا داشته باشند که واجد شرایط باشد می توانند برای اخذ ویزای والدین استرالیا اقدام کنند.

ویزای 804 و 103، از انواع ویزای والدین استرالیا است که مدت اعتبار آن دائم می باشد و هزینه خیلی مناسبی هم دارد. اما بزرگترین عیب این دو ویزای والدین شاید مدت طولانی بررسی و پاسخ به درخواست می باشد که گاهی تا 30 سال طول می کشد.

ویزای 864 نوع دیگری از ویزای والدین استرالیا، مختص افرادی است که به سن بازنشستگی رسیده اند و می توانند پس از درخواست ویزا تا زمان بررسی پرونده که اشاره شد زمان طولانی هم می باشد در استرالیا بدون محدودیت زندگی کنند و اما بیمه درمانی رایگان به آنها تعلق نمی گیرد.

ویزای 173، اجازه می دهد والدین 2 سال در استرالیا اقامت کنند و امکان تمدید و تجدید این ویزا وجود ندارد و متقاضی در طی 2 سال اقامت موقت خود می تواند با پرداخت مبلغ 2490 دلار برای اخذ ویزای دائم ثبت نام کند و در مرحله بعد هم برای صدور ویزا باید 29130 دلار پرداخت کند.

ویزای 143، امکان زندگی طولانی مدت را به متقاضی می دهد. متقاضی باید برای درخواست 3695 دلار بپردازد و برای صدور ویزا هم باید مبلغ 43600 دلار پرداخت کند.

ویزای 884، نیز از انواع ویزای والدین استرالیا است که مدت اعتبار آن دو سال می باشد و غیرقابل تمدید است متقاضی باید در سن بازنشستگی باشد (65 سال به بالا).

شاید شما به مطالعه این صفحه علاقه داشته باشید:

مهاجرت به استرالیا           سرمایه گذاری در استرالیا            اقامت استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *