درباره استرالیا, مطالب مفید

دانشگاه های استرالیا

دانشگاههای استرالیا

همه چیز درباره دانشگاه های استرالیا

دانشگاه های استرالیا در واقع جز بهترین مراکز آموزشی در جهان به شمار می آیند. در این بین مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تحصیلی یکی از آسان ترین راه هایی است که شما میتوانید توسط آن اقامت دائم و شهروندی استرالیا را دریافت کنید. اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید در این بخش با ما و معرفی بهترین دانشگاه های استرالیا همراه باشید.

دانشگاههای استرالیا

اگر شما هم به دنبال دانشگاه هایی با قیمت مناسب هستید.باید بدانید که در واقع دانشگاه های استرالیا، از دانشگاه های قاره اروپا ارزان تر هستند و تنوع زیاد هم باعث می شود. تا شما بتوانید در نهایت دانشگاهی که مدنظر دارید را به آسانی انتخاب کنید و از تحصیل خود در این کشور لذت ببرید.

سعی ما بر این بوده است که در این مقاله بهترین دانشگاه های کشور استرالیا را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه مطلب، شما با مهم ترین دانشگاه های استرالیا آشنا خواهید شد.

دانشگاه گریفیث  / Griffith University

این دانشگاه که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های استرالیا به شمار می آید در سال 1971 در کوئینزلند تاسیس شده است. این دانشگاه در سراسر جهان از شهرت بسیار زیادی برخوردار است و دلیل آن هم این است که توانسته تا با تغییرات جهانی به صورت بسیار خلاقانه تطابق داشته باشد و تنوع در ابتکار آموزشی هم از جمله دلایل شهرت این دانشگاه به شمار می آید.

دانشگاه گریفیث/Griffith University

دانشگاه گریفیث/Griffith University

دانشگاه گریفیث تنها یک مکان آموزشی نیست بلکه خدمات و تسهیلات مختلفی را نیز ارائه می دهد که از جمله آن ها میتوان به باشگاه های متعدد و رستوران های مختلف هم اشاره کرد.

این دانشگاه در عین اینکه یک مکان تحصیلی عالی به شمار می آید یکی از سرگرم کننده ترین محیط های تحصیلی را هم دارد.

دانشگاه وسترن سیدنی/ University of Western Sydney

از جمله دانشگاه های استرالیا که محیط مناسبی برای تحصیل هستند، دانشگاه وسترن سیدنی یکی از بهترین دانشگاه هاست. این دانشگاه پس از گریفیث با داشتن هفت پردیس در واقع میتواند 35000 دانشجو را در بر بگیرد. در این دانشگاه هدف این است که شما بتوانید به اوج آن حرفه ای که انتخاب کرده اید برسید.

این امر در واقع به گونه ای محقق می شود که در نهایت شما به صنایع مختلف پیوند دهند که این امر به نوبه خود باعث می شود تا شما پس از فارغ التحصیلی بتوانید مستقیم به سراغ کار بروید.

 

دانشگاه وسترن سیدنی/ University of Western Sydney

دانشگاه وسترن سیدنی/ University of Western Sydney

برخی از خدمات این دانشگاه عبارتند از:

  • ارائه مکان زندگی
  • کلینیک‌های درمان با داروهای طبیعی
  • طب سنتی چین و طب سوزنی
  • ماساژهای ریلکسیشن و درمانی
  • خدمات مشاوره
  • خدمات IT (فناوری اطلاعات)
  • دانشجویان بین المللی
  • خدمات مخصوص دانشجوی واحد آموزشی

دانشگاه سلطنتی فناوری ملبورن/ RMIT University, Melbourne City Campus

این دانشگاه همانطور که از نامش پیداست یک دانشگاه سلطنتی است که در سال 1887 در شهر ملبورن تاسیس شده است. این دانشگاه در واقع هدفی به جز برطرف کردن نیازهای صنعتی و اجتماعی نداشته است. آر ام آی تی همچنین یکی از برترین مراکز آموزشی هم به شمار می آید.

دانشگاه سلطنتی فناوری ملبورن/ RMIT University, Melbourne City Campus

دانشگاه کوئینزلند جنوبی/ University of Southern Queensland

این دانشگاه هم در سال 1967 افتتاح شده است و از زمان تاسیس آن تا کنون تغییرات بسیاری در آن ایجاد شده است که از جمله آنها می توان به ایجاد دوره های پژوهشی و همچنین کارشناسی ارشد اشاره کرد. گسترش فعالیت های مختلف در این دانشگاه در واقع همزمان با بها دادن به دانشجو و ارزش های آن انجام گرفته است. از بین دانشگاه های استرالیا، دانشگاه کوئینزلند جنوبی توانسته است تا در سال 2004 جایزه بهترین دانشگاه را در زمینه پیشرفت رسمی نائل شود. دانشگاه کوئینزلند جنوبی همچنین هدف عمده ی دیگری را دنبال می کند که گسترش، تقویت و همچنین خدمت به جامعه جهانی است.

دانشگاه ملبورن/ University of Melbourne

دانشگاه ملبورن با بیش از 60 هزار دانشجو، یکی از بزرگترین دانشگاه های استرالیا به شمار می آید. این دانشگاه هم در واقع یکی از بترین مراکز آموزشی در زمینه طراحی و هنر هم هست. شهرت این دانشگاه بیشتر در رشته های حسابداری، معماری و مهندسی مکانیک است.

دانشگاه ملبورن/ University of Melbourne

دانشگاه ملبورن/ University of Melbourne

دانشگاه موناش/ Monash University, Clayton Campus

دانشگاه موناش هم جز دانشگاه هایی است که از قدیمی های استرالیا به شمار می آید. این دانشگاه در سال 1958 تاسیس شده است. این دانشگاه هم مانند تمامی دانشگاه های استرالیا هدفی به غیر از توسعه و پرورش خلاقیت برای اصلاح وضعیت بشر ندارد.

این دانشگاه در واقع در تلاش است که تحقیقات و آموزش های جامعی را برای دستیابی به عدل اجتماعی و همچنین حقوق بشر ارائه بدهد. این دانشگاه همچنین دارای ویژگی های مختلفی نیز هست که از جمله آن ها میتوان به ابتکار و خلاقیت، تمرکز بین المللی و همچنین عدالت و یکپارچگی اشاره کرد. این دانشگاه دارای 100 مرکز تحقیقاتی است که دارای 5 پردیس در ایالت های مختلف است.

دانشگاه کرتین/ Curtin University

دانشگاه کرتین که در واقع یکی از دانشگاه های استرالیا است در واقع ارزش های نظیر برتری، تنوع و همچنین ابتکار و خلاقیت را پرورش می دهد. این دانشگاه در سال 1902 تاسیس شده است که دارای هفت پردیس در استرالیا غربی است و بیش از 40000 دانشجو را در خود جای داده است.

این دانشگاه همچنین دارای 60 باشگاه است که در اتحادیه های کرتین ثبت شده اند و شامل باشگاه های تحصیلی است که به صورت موضوعی، اجتماعی و همچنین ورزشی و مذهبی دسته بندی شده است. دانشگاه کرتین همچنین دارای 5 دانشکده و بیش از 90 مرکز تخصصی هم دارد. این دانشگاه همچنین عضو کلوپ های فناوری استرالیا نیز می باشد و در رشته های مختلفی همچون اطلاعات و ارتباطات، بهداشت و محیط زیست به تحقیق می پردازد.

دانشگاه لاتروب/ La Trobe University, Melbourne Campus

دانشگاه لاتروب در سال 1964 و با هدف آموزش، یادگیری و همچنین پژوهش های مختلف در زمینه ابتکار های آموزشی تاسیس شده است. این دانشگاه همچنین نقش عمده ای را در آموزش عالی دارد. دانشگاه لاتروب همچنین سومین دانشگاهی است که در ویکتوریا تاسیس شده است. این دانشگاه اکنون 7 پردیس دارد که در واقع 22 هزار دانشجو را در خود جای داده است. دانشگاه لاتروب همچنین دارای رتبه 21 در بین دانشگاه های استرالیا است و براساس رتبه بندی هایی که در سال 2017 انجام گرفته است دارای رنکینگ جهانی 386 شده است.

دانشگاه لاتروب/ La Trobe University, Melbourne Campus

دانشگاه لاتروب/ La Trobe University, Melbourne Campus

دانشگاه فدریشن استرالیا/ Federation University Australia

دانشگاه فدریشن استرالیا در واقع تنها دانشگاهی است که منطقه ای و چند بخشی است. این دانشگاه در سال 1994 تاسیس شده است. از بین دانشگاه های استرالیا، این دانشگاه دارای 6 پردیس و بیش از 25 هزار دانشجو است و در دو بخش آموزش عالی و فنی و حرفه ای TAFE  توانسته است که رشته های تحصیلی مختلفی را ارائه دهند.  این دانشگاه در واقع بیش از 137 سال سابقه در زمینه تحصیلات سنتی دارد.

این دانشگاه دارای رشته های مختلفی در زمینه های تحصیلی و آموزشی است که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و همچنین دوره های کارآموزی ارائه داده می شوند.

دانشگاه فدریشن استرالیا همچنین یکی از دانشگاه های مطرح در زمینه های تحقیقاتی در استرالیا به شمار می آید که در زمینه های مختلفی از جمله انفورماتیک، امنیت و همچنین پیشگیری از آسیب های مربوط به جامعه فعالیت می کند.

دانشگاه کوئینزلند مرکزی/ CQUniversity Rockhampton North

دانشگاه کوئینزلند همچنین یکی از برترین دانشگاه های استرالیا در امور پژوهشی به شمار می آید که در سال 1967 به عنوان موسسه برتر  در زمینه آموزشی است که از جمله پویاترین دانشگاه های استرالیا با تنوع فرهنگ غنی به شمار می آید. این دانشگاه در حال حاضر دارای 30 هزار دانشجو است که در 20 منطقه مختلف در استرالیا پراکنده شده اند. هم اکنون روزانه 24 هزار دانشجو با رده های سنی مختلف و همچنین نژاد ها و مذهب های مختلف در این دانشگاه تحصیل می کنند که توانسته اند به موفقیت های بسیاری هم دست پیدا کنند.

دانشگاه مک کواری/ Macquarie University

دانشگاه مک کواری جز دانشگاه های تحقیقاتی در سیدنی است که در حومه پارک مک کواری واقع شده است. این دانشگاه همچنین یکی از زیباترین و استانداردترین شهرهای جهان است که دارای آب و هوای بسیار خوبی هم هست. همانطور که میدانید، سیدنی یکی از بهترین شهر های جهان برای زندگی به شمار می آید.

دانشگاه نیو ساوت ولز/ UNSW Sydney

این دانشگاه هم در سال 1949 تاسیس شده است و پردیس اصلی آن در حومه کنزینگتون قرار دارد که این منطقه نزدیک به 7 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. شهر سیدنی که این دانشگاه در آن واقع شده است همچنین یکی از بهترین مقاصدی است که شما میتوانید برای تحصیل آن را انتخاب کنید.

دانشگاه دیکین/ Deakin University

دانشگاه دیکین هم یکی از دانشگاه های عمومی استرالیا به شمار می آید که در ایالت ویکتوریا واقع است. بر طبق آماری که در سال 2016 ارائه شده است حدود 53 هزار دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه در سال 1974 تاسیس شده است و امروزه با شتاب بیشتری نسبت به سایر دانشگاه ها در حال رشد است. این دانشگاه همچنین در سال های 1995 و 1999 به عنوان بهترین دانشگاه استرالیا انتخاب شده است.

اگر شما هم به دنبال اخذ ویزای تحصیلی برای تحصیل در دانشگاه های استرالیا هستید میتوانید از یک وکیل حاذق در این زمینه کمک بگیرید تا تمامی نکات و ریزه کاری ها را رعایت کنید و بتوانید ویزای خود را بدون دردسر دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *