درباره استرالیا, مطالب مفید

درآمد و هزینه‌ های زندگی در استرالیا

درآمد و هزینه‌ های زندگی در استرالیا

درآمد و هزینه‌ های زندگی در استرالیا

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند به درآمد و هزینه های استرالیا توجه می کنند. درآمد و هزینه های زندگی در استرالیا اندکی با سایر کشورهای دنیا متفاوت است. استرالیا دارای یکی از بهترین کیفیت‌ های زندگی در جهان است. به‌ طوری‌ که با داشتن همزمان هزینه‌ های بالای زندگی و درآمد بالای شاغلین در این کشور توانسته یک سطح رفاه عالی را برای مردم خود بوجود آورد.

افراد بیکار در این کشور به سختی می‌توانند امرار معاش کنند به همین دلیل نرخ بیکاری در استرالیا 5/1% درصد می باشد. درحالی‌که این آمار در امریکا به نزدیک 10% می‌رسد.

در مجموع باید بدانیم هزینه‌ های زندگی در استرالیا بستگی محل اسکان و سبک زندگی شما دارد به طوری که زندگی در سیدنی گران و در آدلاید ارزان محسوب می‌شود. جهت اقامت استرالیا به‌طور کلی لوازمی مثل مواد غذایی پوشاک ارزان هستند ولی لوازم صنعتی مثل ماشین‌ها گران محسوب می شوند چرا که اکثر آن‌ها از سایر کشورها وارد می شوند.باید بدانیم اجاره خانه به صورت هفتگی پرداخت می‌شود و قیمت اجاره خانه از دویست تا پانصد دلار متغیر است هزینه خوراک در هفته بین صد تا صد و پنجاه دلار است.

حمل‌ و نقل عمومی هم هزینه‌ ای بین پنجاه تا هشتاد دلار در هفته را دارد هزینه آب ،برق ،گاز و تلفن هم چیزی بین صد تا سیصد دلار در ماه برآورد شده است با یک حساب سرانگشتی هزینه زندگی در استرالیا بین بیست هزار تا بیست و پنج هزار دلار در سال است که اگر فرد در همین کشور شاغل باشد با توجه به دستمزد بالای کار در استرالیا از پس هزینه‌های زندگی در استرالیا بر خواهد آمد در غیر این صورت به سختی بتواند در استرالیا دوام بیاورد.

در مورد بازار کار در استرالیا باید بدانیم این کشور یکی از غول‌ های اقتصاد دنیاست. سرمایه گذاری در استرالیا از رونق بالایی برخوردار است. هرچند با هجوم مهاجرین از سایر کشورها در سال‌ های اخیر مقداری تضعیف‌ شده است ولی بازهم اقتصاد پویا و شکوفایی دارد. امیدوارم اطلاعات این صفحه برای شما مفید بوده باشد. برای اخذ ویزای استرالیا می توانید با ما تماس بگیرید.

در صورت تمایل می توانید صفحه هزینه های مهاجرت استرالیا را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *