راهنمای مهاجرت به استرالیا, مطالب مفید

راهنمای گام به گام مهاجرت به استرالیا

راهنمای گام به گام مهاجرت به استرالیا

راهنمای گام به گام مهاجرت به استرالیا

شما که قصد مهاجرت از کشور را دارید حتما به مهاجرت به استرالیا هم فکر کرده اید؟ اما استرالیا کجاست؟ استرالیا در نیم کره جنوبی قرار دارد و ششمین کشور پهناور جهان است.

این کشور در طی سه دهه اخیر تقریبا در همه چیز پیشتاز بوده، از نظر اقتصادی رکوردی بی نظیر در جهان به ثبت رسانده و ثبات اقتصادی و رشد سالانه پیاپی، استرالیا را در جایگاه چهاردهمین اقتصاد برتر جهان قرارداده است. (برای توضیحات بیشتر صفحه سرمایه گذاری در استرالیا را مطاله فرمایید)

استرالیا بی شک درحال حاضر یکی از انعطاف پذیرترین اقتصادهای دنیا، در برابر تغییرات جهانی است، از نظر کیفیت زندگی رتبه هفتم جهان را کسب کرده و اقامت استرالیا بهترین گزینه برای مهاجران است.

از طرفی زیبایی دلفریب این کشور، امکانات مدرن و زیرساخت های پیشرفته باعث شده سالانه میلیون ها توریست جذب این کشور شوند و استرالیا صاحب رده هفتم جذب توریست در جهان است.

اولین گام برای مهاجرت به استرالیا

اولین گام برای مهاجرت به استرالیا انتخاب نوع ویزا یا روش مهاجرت است. بنابراین شما باید از روش های مهاجرت به استرالیا مطلع باشید.

قبل از هر گونه اقدامی شرایط خودتان را بررسی کنید چون درخواست ویزا بسیار مهم است و اگر منطبق بر شرایط شما نباشد قطعا با ویزای شما موافقت نمی شود و بدون حتم شما برای در خواست مجدد هم دچار مشکل می شوید.

راهنمای گام به گام مهاجرت به استرالیا

راهنمای گام به گام مهاجرت به استرالیا

انواع روش های مهاجرت به استرالیا

  • مهاجرتاز طریق ازدواج
  • مهاجرتاز طریق مهارت و تخصص
  • مهاجرتاز طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرتاز طریق حمایت کارفرما
  • مهاجرت از طریق اخذ ویزای ثبت شرکت در استرالیا
  • مهاجرتاز طریق تحصیل
  • مهاجرتاز طریق اسپانسر فامیلی
  • مهاجرت از طریق بشر دوستانه

در گام بعدی شما برای مهاجرت به استرالیا باید هر کدام از این روش ها را با دقت بررسی کنید و یک نوع ویزا را انتخاب و درخواست اخذ ویزا را بدهید.

در این مرحله یک فرم ارزیابی و محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت به استرالیا وجود دارد که برای هر نوع ویزا متفاوت هست و چنانچه شما امتیازات لازم را بتوانید کسب کنید، می توانید کاندید اخذ ویزای استرالیا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *