سرمایه گذاری در استرالیا, مطالب مفید

سریع ترین راه اخذ ویزای استرالیا از طریق سرمایه گذاری

سریع ترین راه اخذ ویزای استرالیا از طریق سرمایه گذاری

سریع ترین راه اخذ ویزای استرالیا از طریق سرمایه گذاری

در ادامه توضیحات مربوط به سرمایه گذاری در استرالیا قابل توجه است. مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری، یکی از سریع ترین راه ها برای اخذ اقامت دائم این کشور است، این نوع مهاجرت دارای انواع مختلفی از ویزای استرالیا می باشد.

شما با توجه به شرایط خودتان می توانید برای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری، یکی از این ویزاها را انتخاب و بر طبق قوانین و شرایط آن اقدام به مهاجرت کنید.

انواع ویزای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

  • ویزای ساب کلاس 188 (اقامت4 ساله قابل تبدیل به ویزای اقامت دائم استرالیا)
  • ویزای ساب کلاس 888 برای اقامت دایم از طریق سرمایه گذاری در استرالیا
  • ویزای ساب کلاس 132 برای اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه گذاری
  • ویزای۸۹۰ ( اقامت دایم مستقل ) و ۸۹۲ ( اقامت دایم اسپانسری استانی )
سرمایه گذاری

سرمایه گذاری

هر یک از این ویزاها دارای زیرمجموعه و شرایط و قوانین خاص خود می باشد و شما برای اخذ هرکدام از این ویزاها در فرم ارزیابی و محاسبه آنلاین مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری، باید حداقل 65 امتیاز کسب کنید.

این امتیازات شامل سن، مدرک تحصیلی یا فنی، زبان انگلیسی، میزان سرمایه، میزان گردش مالی، سابقه مدیریت، سابقه سرمایه گذاری، سابقه صادرات کالا و اختراع و ابتکار می شود.

مدت ویزای ساب کلاس 188، 4 سال می باشد و شامل سه نوع سرمایه گذاری می شود.

  • کارآفرینی
  • سرمایه گذاری معمولی
  • سرمایه گذاری ویژه

ویزای ساب کلاس 888، برای افرادی صادر می شود که دارای ویزای 4 ساله ساب کلاس 188 می باشند و در واقع شرایط افراد در هر نوع سرمایه گذاری که انجام داده اند جهت تبدیل ویزا به ویزای اقامت دائم بررسی می شود. (برای توضیحات بیشتر صفحه اقامت استرالیا را مطالعه فرمایید)

ویزای ساب کلاس 132، صرفا برای مدیران و صاحبان شرکت های بزرگ که توانایی سرمایه گذاری بالایی دارند این نوع ویزا صادر می شود.

ویزای ۸۹۰ ( اقامت دایم مستقل ) و ۸۹۲ ( اقامت دایم اسپانسری استانی )، این دو ویزا صرفا برای افرادی صادر می شود که قبلا دارای ویزای موقت کسب و کار بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *