قوانین مهاجرت به استرالیا, مطالب مفید

می توان بدون مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا اقدام کرد؟

می توان بدون مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا اقدام کرد؟

می توان بدون مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا اقدام کرد؟

احتمالا یکی از دغدغه های شما هم مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا، می باشد و حتی گهگاهی این سوال از ذهن شما عبور می کند آیا بدون مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا می توان اقدام کرد یا نه؟

آنچه که مسلم است هر فردی که تصمیم به مهاجرت می گیرد باید با زبان کشور مقصد آشنایی داشته باشد چون قرار است در آن کشور زندگی، کار و تحصیل کند و باید بتواند در اجتماع حداقل برای رفع نیازهای خود با مردم ارتباط برقرار کند..

اما خب شاید بتوانید بدون مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنید و پس از مهاجرت و اقامت استرالیا زبان انگلیسی تان را تقویت کنید؟ پس حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا به جواب سوالتان برسید.

معتبرترین مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا

معتبرترین مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا، آیلتس می باشد، آیلتس یک سیستم آزمون زبان انگلیسی بین المللی است که بعنوان یک آزمون جهانی شناخته می شود.

در این آزمون، مهارت، تجربه صحبت و نوشتن به زبان انگلیسی شما، ارزیابی می شود و درنهایت نمره ای که کسب می کنید، سند یا اثبات میزان توانایی شما در زبان انگلیسی است.

مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا، برای دریافت برخی ویزاها، جزو الزامات است.

چنانچه شما بخواهید ویزای مهارت و تخصص برای کار در استرالیا دریافت کنید. (برای توضیحات بیشتر صفحه انواع ویزای استرالیا و سرمایه گذاری در استرالیا را مطالعه فرمایید)

باید سطح زبان انگلیسی شما حتما، به همان میزانی باشد که اعلام شده و امتیاز زبان انگلیسی در تعیین نتیجه قبولی یا رد پرونده شما نقش زیادی دارد.

مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا غیر از آیلتس

آیا غیر از آیلتس مدرک زبان دیگری برای مهاجرت به استرالیا پذیرفته می شود؟ بله، از سال 2014 اداره مهاجرت استرالیا اعلام کرد نتیجه آزمون های زبان انگلیسی  TOEFL IBT و PTE چنانچه سطح آن مطابق شرایط مندرج باشد قابل قبول است.

در سال 2015 هم آزمون CAE را درفهرست قابل قبول مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا قرار داد.

اخذ ویزا بدون مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا

طبق قوانین اگر شما می خواهید با ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری وارد خاک استرالیا شوید می توانید به جای نمره آیلتس 4.5، مبلغ 10 هزار دلار استرالیا، پرداخت کنید.

در این صورت می توانید بدون رعایت پیش شرط مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا، وارد این کشور شوید و دولت برای یک دوره مشخص، دوره زبان انگلیسی برای شما برگزار می کند.

برای دریافت برخی از انواع ویزاهای استرالیا نیازی به مدارک اثبات به مهارت در زبان انگلیسی نیست.

  • ویزاهای اسپانسر از سمت خانواده
  • فرزندان وابسته با سن کمتر از 18 سال
  • دارندگان پاسپورت کشورهای آمریکا، کانادا، نیوزلند، انگلستان یا ایرلند
  • حداقل 5 سال در یک مدرسه انگلیسی زبان تحصیل کرده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *