راهنمای مهاجرت به استرالیا, مطالب مفید

نکات کلیدی برای نجات از سردرگمی پس از مهاجرت به استرالیا

نکات کلیدی برای نجات از سردرگمی پس از مهاجرت به استرالیا

نکات کلیدی برای نجات از سردرگمی پس از مهاجرت به استرالیا

پس از مهاجرت به استرالیا، قطعا شما چند هفته یا حتی چند ماه طول می کشد بقول معروف راه و چاه زندگی در استرالیا را یاد بگیرید، برای همین توصیه می کنیم.

پیش از مهاجرت و درحین انجام مراحل یک وقت کوتاه برای خواندن این مقاله و مقالات مرتبط دیگر بگذارید، بدون شک دانستن این نکات ساده ولی کلیدی که ممکن است شما به آن بی توجه باشید، پس از مهاجرت به استرالیا شما را از سردرگمی نجات می دهد.

نکات کلیدی پس از مهاجرت به استرالیا

  • چطور راحت تر خانه اجاره پیدا کنم؟

اول اینکه برای اجاره خانه پس از مهاجرت به استرالیا، فقط در اینترنت جستجو نکنید و زحمت بکشید سری به آژانس های املاک بزنید می توانید جلوی در آژانس های املاک لیست خانه های اجاره ای را ببینید.

برای اینکه زودتر و راحت تر خانه اجاره کنید 3 تا 6 ماه اجاره را پیش پرداخت کنید بدون شک راحت تر اعتمادها را جلب می کنید و زودتر به نتیجه می رسید.

  • چطور کار پیدا کنم ؟

پس از مهاجرت به استرالیا یا حتی پیش از مهاجرت،چند روزمه کاری بنویسید و آماده داشته باشید و در وهله ی بعدی از طریق سایت های کاریابی و روزنامه ها می توانید دنبال کار بگردید.

نگران نباشید چون فرصت های شغلی در استرالیا کم نیستند و یک توصیه مهم شما سابقه کاری در استرالیا ندارید پس از همان ابتدا در پی یافتن یک شغل بی عیب و نقص مرتبط با تحصیلات و تخصص تان نباشید.

برای کسب تجربه هم که شده از کارهای ساده تر شروع کنید و فراموش نکنید پس از مهاجرت به استرالیا از همان بدو ورود زندگی خرج دارد. (برای توضیحات بیشتر صفحه سرمایه گذاری در استرالیا را مطالعه فرمایید)

  • چطور پس از مهاجرت به استرالیا سیم کارت تهیه کنم؟

قطعا یکی از مهمترین چیزهایی که پس از مهاجرت به استرالیا به آن احتیاج مبرمی خواهید داشت سیم کارت و گوشی موبایل است، در استرالیا هزینه مکالمه بسیار بالاست.

چندین اپراتور تلفن همراه در استرالیا وجود دارد که دو اپراتور اپتوس و ودافون با کیفیت ترین آن ها می باشند، شما می توانید از هر کدام که می خواهید، سیم کارت بخرید.

اصلا کار سختی نیست می توانید از یکی از مغازه های مرتبط یک سیم کارت با شماره دلخواه بخرید و به هر میزان که لازم دارید آن را شارژ کنید.

یا اینکه با شرکت هایی که خدمات سیم کارت ارائه می دهند قرارداد یکساله یا بیشتر منعقد کنید و با خیال راحت از خدمات آنها برای مدت مشخص استفاده کنید

  • کدام بانک حساب باز کنم؟

افتتاح حساب بانکی هم پس از مهاجرت به استرالیا بسیار مهم است، فورا و بدون تحقیق حساب باز نکنید و هر بانکی که هزینه کمتری در ماه دارد را انتخاب کنید.

شاید شما به مطالعه ی این صفحه علاقه داشته باشید:

انواع ویزای استرالیا            اقامت استرالیا            ویزای مهارت و تخصص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *