سرمایه گذاری در استرالیا, مطالب مفید

چرا پیشنهاد ما به شما سرمایه گذاری در استرالیا است؟

چرا پیشنهاد ما به شما سرمایه گذاری در استرالیا است؟

چرا پیشنهاد ما به شما سرمایه گذاری در استرالیا است؟

چرا سرمایه گذاری در استرالیا؟ در چند دهه اخیر، تقریبا تمامی کشورهای جهان، برای رشد و شکوفایی اقتصادی و بالندگی جامعه و بهبود کیفیت زندگی مردم، در تلاش هستند تا هر چه بیشتر سرمایه های خارجی را جذب کنند.

در این رقابت تنگاتنگ جهانی، اکثر کشورها سعی کرده اند، با حذف قوانین دست وپاگیر و فراهم ساختن شرایط مطلوب، سرمایه گذاران بیشتری را جذب کشور خود کنند.

براستی با این انتخاب گسترده تقریبا جهانی، چرا پیشنهاد ما به شما سرمایه گذاری در استرالیا است؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا علت را بدانید.

چرا سرمایه گذاری در استرالیا؟

  • اقتصادقدرتمند

در 27سال اخیر، استرالیا رکوردی بی نظیر در جهان به ثبت رسانده و هر سال با رشد اقتصادی سالانه مواجه بوده، ثبات اقتصادی و رشد چشمگیر، این کشور را تا رتبه چهاردهمین اقتصاد برتر دنیا ارتقا داده است.

نظام بانکداری قدرتمند و منظم، توانایی واکنش انعطاف پذیر در مواجه با تغییرات جهانی یکی از ویژگی های منحصربه فرد اقتصاد استرالیا می باشد.

  • زیرساختهای قدرتمند اقتصادی

قوانین محکم و قدرتمند، استقلال قضایی برای برخورد شدید بافساد، سازمان های قدرتمند نظارتی، محیط سرمایه گذاری امن با شرایط مطلوب که در بین 190 اقتصاد دنیا رتبه بیستم را داراست. کیفیت برتر زندگی که از این نظر در رتبه هفتم دنیا قرار دارد.

  • صنایع پویا

صنایع کشور استرالیا در همه حوزه ها از انرژی و فناوری تا کشاورزی و گردشگری با سرعت بالایی در حال پیشرفت است .

این کشور در حال حاضر بزرگترین تولید کننده طلا، سنگ آهن و اورانیوم در جهان می باشد و در بین بزرگترین کشورهای دارای صندوق سرمایه گذاری جهانی، رتبه ششم مدیریت سرمایه را داراست، در صنعت توریسم هفتمین کشور جهان است.

در صنعت آموزش سومین کشور محبوب دنیا برای تحصیلات آکادمیک و از مهمترین تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در جهان می باشد.

سرمایه گذاری
  • نوآوری و مهارت در اقتصاد

استرالیا در رتبه پنجم کارآفرینی جهان قرار دارد، این کشور تقریبا از همه جای دنیا با هر فرهنگ، رنگ، نژاد و زبانی نیروی متخصص در فعالیت های کاری و تجاری خود دارد همین باعث بوجود آمدن روحیه تیمی بالا و نوآوری و مهارت در اقتصاد استرالیا شده است.

استرالیا در چند دهه اخیر رشد و موفقیت چشمگیری در زمینه استارت آپ های تخصصی داشته و در محاسبه کوآنتم و بلاک چین در دنیا کم نظیر است.

  • ارتباطات جهانی

استرالیا دارای اقتصاد یکپارچه جهانی و باز است، توافق های تجارت آزاد، موجب ساده سازی فضای سرمایه گذاری و ارتباط با اقتصادهای مهم جهان شده است.

  • موقعیت استراتژیک

این کشور یک پل ارتباطی 24 ساعته بین آسیا و اروپا است.

اگر تا اینجای مقاله را مطالعه کردید، بدون تردید به این نتیجه رسیدید که استرالیا با این ویژگی های منحصربه فرد محیطی امن با ریسک سرمایه گذاری پایین است و قطعا سود بی نظیری از سرمایه گذاری در استرالیا نصیب شما خواهد شد.

در ادامه توصیه می کنیم، حتما مزایای اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری را هم بخوانید بدون شک اشتیاق شما برای سرمایه گذاری در استرالیا بیشتر هم می شود.

مزایای اقامت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا

  • زندگی و کار بصورت دائم در هر شهری از استرالیا که تمایل دارید
  • مراقبت های پزشکی و دارویی رایگان
  • بیمه بیکاری و بازنشستگی
  • امکان درخواست شهروندی و پاسپورت استرالیایی
  • فراهم بودن شرایط مهاجرت همسر و فرزندان یا وابستگانتان به استرالیا و برخورداری آنها از تمام امتیازات نامبرده. (برای توضیحات بیشتر صفحه مهاجرت به استرالیا را مطالعه بفرمایید)

شاید شما به مطالعه این صفحه علاقه داشته باشید:

انواع ویزای استرالیا            وکیل مهاجرت به استرالیا            ویزای مهارت و تخصص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *