قوانین مهاجرت به استرالیا, مطالب مفید

شرایط مهاجرت حسابداران به استرالیا چگونه است

شرایط مهاجرت حسابداران به استرالیا

شرایط مهاجرت حسابداران به استرالیا چگونه است

درخواست مهاجرت حسابداران به استرالیا، در سال های اخیر به دو دلیل افزایش یافته، دلیل اول تعداد بالای فارغ التحصیلان رشته حسابداری از دانشگاه های ایران و کمبود شغل و دلیل دوم مهاجرت حسابداران به استرالیا، حقوق و درآمد نسبتا خوب و پیشرفت شغلی حسابداران در استرالیا می باشد.

اما به نظر می رسد، برای مهاجرت حسابداران به استرالیا یک چالش جدی پیش روی حسابداران است، چالش انتخاب شغل از میان انواع مشاغل حسابداری برای مهاجرت.

مهاجرت حسابداران به استرالیا

پیش از ورود به بحث شرایط مهاجرت حسابداران به استرالیا، اشاره به این مطلب الزامی است، 5 شغل حسابداری، برای انتخاب وجود دارد.

  • حسابدار
  • حسابرس خارجی
  • حسابدار مالیاتی
  • مدیر حسابداری
  • حسابرس داخلی

ارزیابی مدارک تحصیلی و شغلی هر یک از این مشاغل، توسط سازمان های مختلف استرالیا انجام می پذیرد و برای همین بیشتر حسابداران شغل “حسابرس داخلی” را به دلیل اینکه سازمان “وتاسس” VETTASSESS ارزیابی آن را بر عهده دارد انتخاب می کنند.

چرا که این سازمان ارزیاب نسبت به سایر سازمان ها شرایط آسانتری دارد و به ارائه مدرک زبان برای ارزیابی نیازی ندارد. اما یک موضوع مهمتر در مهاجرت حسابداران به استرالیا وجود دارد که نمی توانید نادیده بگیرید.

در سال های اخیر ظرفیت پذیرش مشاغل حسابرسی چه خارجی چه داخلی، از سایر رشته های حسابداری کمتر بوده، بنابراین منطقی نیست که فقط به نحوه ارزیابی آسانتر توجه کنید.

اما شرایط مهاجرت حسابداران به استرالیا، چند نوع ویزای کار وجود دارد شما مانند هر فرد دیگری که قصد مهاجرت ازطریق تخصص و مهارتش را دارد، باید به جدول مشاغل مورد نیاز مراجعه کنید.

شغل شما در هرکدام از لیست ها بود براساس آن یکی از انواع ویزای کار را انتخاب کنید و شرایط لازم برای اخذ آن ویزا را کسب کنید. (برای توضیحات بیشتر صفحه سرمایه گذاری در استرالیا را مطالعه فرمایید)

معرفی در استرالیا

معرفی در استرالیا

میزان حقوق و درآمد پس از مهاجرت حسابداران به استرالیا

حقوق پرداختی در هریک از شاخه های رشته حسابداری متفاوت است ولی یک ویژگی منحصربه فرد وجود دارد آن هم این است که با توجه به رونق وشکوفایی اقتصادی استرالیا، در حال حاضر شرکت های بزرگ و کوچک بسیاری در این کشور وجود دارند.

همگی آن ها نیاز مبرم به یک نفر یا یک تیم حسابداری دارند و برای همین هر چه شما در کارتان حرفه ای تر باشید شانس همکاری با شرکت های بزرگتری را می یابید و قطعا حقوق و مزایای بالاتری هم خواهید داشت.

بطورکلی، بر اساس آمار حسابداران پس از مهاجرت به استرالیا، سالانه 100 هزار دلار بطور میانگین حقوق دریافت می کند.

شاید شما به مطالعه این صفحه علاقه داشته باشید:

اقامت استرالیا        انواع ویزای استرالیا        وکیل مهاجرت به استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *