سرمایه گذاری در استرالیا, مطالب مفید

نکات طلایی در مورد نحوه سرمایه گذاری در استرالیا

نکات طلایی در مورد نحوه سرمایه گذاری در استرالیا

نکات طلایی در مورد نحوه سرمایه گذاری در استرالیا

آیا شما هم قصد مهاجرت به استرالیا را دارید؟ آیا میخواهید به کشور رویاها سفر کنید و زندگیتان را تغییر دهید؟ بهتر است بدانید که راه های مختلفی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید. در این بین اما، سرمایه گذاری در استرالیا یکی از آسان ترین راه ها مهاجرت است. در این بخش با ما همراه شوید تا با نکات طلایی در مورد نحوه سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوید.

سرمایه گذاری در استرالیا چیست؟

سرمایه گذاری در استرالیا یکی از راه هایی است که شما میتوانید توسط آن به این کشور مهاجرت کنید. استرالیا جز مهاجرپذیرترین کشورهای جهان است و به دلیل اقتصاد قدرتمندی که دارد همه ساله افراد در تلاش هستند تا به این کشور مهاجرت کنند. البته اینطور گفته می شود که قوانین مربوط به مهاجرت به استرالیا همه ساله در حال تغییر هستند و ممکن است راهی که شما امروزه انتخاب می کند تا زمانی که شما اقدام به مهاجرت کنید به طور کامل منقضی شده باشد اما اگر رویای سفر به استرالیا و زندگی در این کشور ایده آل را در سر دارید میتوانید از سرمایه گذاری در استرالیا استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که نحوه سرمایه گذاری در استرالیا متفاوت است و بسته به شرایط شما، راه های مختلفی برای اخذ ویزای استرالیا وجود دارد.

مهاجرت به استرالیا با استفاده از ویزای مهارت و تخصص

مهاجرت به استرالیا با استفاده از ویزای مهارت و تخصص

نحوه سرمایه گذاری در استرالیا متفاوت است اما در نهایت نتیجه یکسان خواهد بود. یکی از سریع ترین روش های اخذ اقامت دائم برای استرالیا ویزای سرمایه گذاری استرالیاست. این کشور، علاوه بر اینکه جغرافیای مناسبی دارد، اقتصاد و همچنین زیرساخت های مناسبی را نیز دارد که در نهایت به عنوانی یکی از قطب های اقتصادی برای سرمایه گذاری انتخاب شده است.

همانطور که گفته شد استرالیا به دلیل داشتن زیرساخت های مناسب و همچنین سیستم نظام آموزشی عالی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در زمینه سرمایه گذاری به شمار می آید اما شما باید بدانید که با اینکه سرمایه گذاری در این کشور راحت است اما نحوه سرمایه گذاری در استرالیا هم مهم است. اینطور نیست که شما تصمیم به سرمایه گذاری در این کشور بگیرید و بتوانید به آسانی به این کشور مهاجرت کنید بلکه باید تمامی راه ها را بدانید و هرآنچه که نیاز است از نحوه سرمایه گذاری در استرالیا اطلاعات جمع آوری کنید.

نحوه سرمایه گذاری در استرالیا

ویزای سرمایه گذاری در استرالیا انواع مختلفی دارد که میتوانید از آن استفاده کنید. این نوع ویزای سرمایه گذاری در واقع  به روش های مختلفی قابل اخذ خواهد بود که شما میتوانید از این روش ها استفاده کنید و در نهایت یک سرمایه گذاری امن را در این کشور انجام دهید.

قوانین جدید استرالیا 2020

قوانین جدید استرالیا 2020

ویزای ساب کلاس 188

این ویزا به سه گروه تقسیم خواهد شد که شامل موارد زیر است:

ویزای کارآفرینی استرالیا

ویزای سرمایه گذاری معمولی

ویزای سرمایه گذاری ویژه

۱.ویزای کارآفرینی استرالیا

نحوه سرمایه گذاری در استرالیا از طریق این ویزا بسیار آسان است. شما در واقع به مدت 4 سال میتوانید اقامت دائم و یا موقت این کشور را دریافت کنید و در نهایت هم میتوانید برای شهروندی استرالیا اقدام کنید.

همانطور که از نام این ویزا مشخص است، متقاضی ابتدا باید از یکی استان ها پذیرش مالی بگیرد و همچنین میتواند همسر و فرزندان خود را نیز همراه با خود ببرد.

۲.ویزای سرمایه گذاری معمولی

در این نوع ویزا، شما نیازی به تایید گردش نخواهید داشت باید سرمایه گذاری معمولی داشته باشید. در این روش شما باید حداقل 2 میلیون دلار سرمایه داشته باشید و همچنین سابقه مدیریت را نیز باید در این بخش اثبات کنید. دقت داشته باشید که نحوه سرمایه گذاری در استرالیا به این روش اینگونه است که شما باید 10 درصد از یک بیزینس را به نام خود داشته باشید و فرد متقاضی هم باید تا یک و نیم میلیون دلار استرالیا را وارد چرخه اقتصادی این کشور کند.

  1. ویزای سرمایه گذاری ویژه

این نوع ویزا نسبت به سایرین قیمت بیشتری دارد و شما باید مبلغی  معادل با 5 میلیون دلار را در استرالیا سرمایه گذاری کنید و البته گردش حساب شما نیز چک نخواهد شد. فرد سرمایه گذار باید متعهد شود که به مدت 4 سال و با حداقل مبلغ 5 میلیون دلار به این کشور مهاجرت کنید. این نوع سرمایه گذاری همچنین سرمایه گذاری بالا نیز نامیده می شود و امتیازبندی مختلفی نیز دارد. نحوه سرمایه گذاری در استرالیا از طریق اخذ این ویزا اینطور است که شما نیازی به داشتن مدرک زبان ندارید اما در ازای آن باید مبلغی را به دولت پرداخت کنید.

هزینه مهاجرت به استرالیا

هزینه مهاجرت به استرالیا

مزایای ویزای سرمایه گذاری ساب کلاس 188

این ویزا اما مزایای بسیاری دارد که از جمله آن میتوان به میزان اقامت در این کشور اشاره کرد. شما میتوانید توسط اخذ این ویزا به مدت 4 سال در استرالیا زندگی کنید. اگر میخواهید با انواع ویزای سرمایه گذاری به طور کامل آشنا شوید میتوانید از مقاله سرمایه گذاری در استرالیا استفاده کنید و با نحوه سرمایه گذاری در استرالیا از این طریق به طور کامل آشنا شوید.

اقامت دائم (ساب کلاس ۸۸۸) برای دارندگان ویزاهای گروه ۱۸۸

این ویزا هم مرحله دوم در زیر گروه 188 به شمار می آید. در این روش فردی که در هریک از ساب کلاس های موجود ویزا داشته باشد میتواند برای اقامت دائم خود اقدام کند. البته با اینکه نحوه سرمایه گذاری در استرالیا از طریق این نوع ویزا آسان تر است اما فرد باید سابقه مدیریتی خود را در این زمینه اثبات کند. همچنین متقاضی باید 2 سال از چهار سال خود را در این کشور زندگی کند. البته پس از این مدت نیز باید کسب و کاری را در استرالیا راه اندازی کند.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا برای اقامت دائم ساب کلاس ۱۳۲

یکی دیگر از انواع ویزای سرمایه گذاری، ساب کلاس 132 است که شما میتوانید از آن استفاده کنید و سرمایه گذاری های بیشتری در این کشور انجام دهید. نحوه سرمایه گذاری در استرالیا برای اخذ این نوع ویزا اینطور است که فرد متقاضی باید متعهد شود که پس از ورود به خاک استرالیا مبلغی معادل با یک و نیم میلیون دلار را به استرالیا وارد کند و در این کشور به تجارت و کسب و کار بپردازد. این نوع ویزا از امتیازبندی های خاصی برخوردار است که شما میتوانید قبل از ورود به استرالیا آنها را دریافت کنید و از مزایای آنها بهره مند شوید. این ویزا با اینکه شرایط خاصی دارد و نحوه اخذ آن نیز از سایرین اندکی دشوارتر است اما باز هم میتوانید توسط مشورت با یک وکیل مهاجرت در این زمینه فعالیت کنید و به این کشور سفر کنید.

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

سرمایه گذاری در استرالیا با کمک وکیل مهاجرت

نحوه سرمایه گذاری در استرالیا میتواند با هدف شما از مهاجرت تطبیق یابد. اگر شما میخواهید برای زندگی به این کشور مهاجرت کنید باید بدانید که شرایط به خوبی برای شما فراهم خواهد شد و قادر خواهید بود به آسانی از طریق ویزای سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کنید. البته سرمایه گذاری در استرالیا هم شامل ریزه کاری های بسیاری است که وکلای مهاجرت از آن ها آگاه هستند و به شما هم در این زمینه آگاهی کافی را خواهند داد که بتوانید با شرایط عالی به این کشور مهاجرت کنید. در نهایت اگر به دنبال اخذ ویزای سرمایه گذاری و اقامت استرالیا هستید، با گروه مهاجرتی هوشمند به رویاهای خود جامه عمل بپوشانید. با مهاجرت هوشمند، هوشمند مهاجرت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *