راهنمای مهاجرت به استرالیا, مطالب مفید

نگاهی به مزایا و معایب مهاجرت به استرالیا

نگاهی به مزایا و معایب مهاجرت به استرالیا

نگاهی به مزایا و معایب مهاجرت به استرالیا

در ادامه توضیحات مربوط به اقامت استرالیا قابل توجه است. بررسی مزایا و معایب مهاجرت به استرالیا، قبل از هر گونه اقدامی، الزامی است زیرا مهاجرت مستلزم صرف وقت، انرژی و هزینه زیادی می باشد و بدون شک شما به امید برآورده شدن آرزوها و اهداف تان به غربت می روید.

اگر خدای ناکرده دچار معضل و مشکل شوید یا توقع تان برآورده نشود سرخورده و پشیمان خواهید شد و گاهی راه برگشتی هم ندارید، پس با کمی تامل تا انتهای این مقاله را بخوانید تا از مزایا و معایب مهاجرت به استرالیا آگاه شوید.

بررسی مزایا و معایب مهاجرت به استرالیا

  • مزایای مهاجرت به استرالیا

عدالت در بررسی پرونده های متقاضیان اخذ ویزا

در بررسی مزایا و معایب مهاجرت به استرالیا شاید دو مزیت بعدی که به آن اشاره می شود، برای بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند آنقدر مهم است که بسیاری از معایب را در نظر نمی گیرند.

قانون کار منصفانه بدون هیچ تبیضی برای تمامی مهاجران و شهروندان استرالیایی، کارفرمایان برای انتخاب نیروی کار فقط تحصیلات و تخصص را در نظر می گیرند.

استرالیا در حال حاضر یکی از قدرت های اقتصادی جهان است که حتی تغییرات و نوسانات اقتصادی جهان، تاثیری در رشد و ثبات اقتصادی این کشور نداشته، به همین دلیل در این کشور فرصت های شغلی متعدد و متنوع، با حقوق و دستمزد بالا وجود دارد. (برای توضیحات بیشتر صفحه سرمایه گذاری در استرالیا را مطالعه فرمایید)

برخورداری از امکانات و مزایایی نظیر درمان رایگان، وام بانکی 4 درصد با اقساط طولانی مدت برای خرید خانه، امکان تحصیل رایگان برای فرزندان در صورت داشتن اقامت دائم استرالیا.

هر فرزندی در استرالیا متولد شود شهروند این کشور محسوب می شود.

قوانین جدید مهاجرت به استرالیا

قوانین جدید مهاجرت به استرالیا

  • معایب مهاجرت به استرالیا

دربررسی مزایا و معایب مهاجرت به استرالیا شاید اولین چیزی که توجه همه را به خود جلب می کند، گرانی مسکن است، هزینه خرید خانه در استرالیا نسبت به بسیاری از کشورهای مهاجرپذیر جهان مانند کانادا، بالاتر است.

استرالیا با هیچ کشوری مرز خاکی ندارد و با سایر کشورهای جهان فاصله زیادی دارد این سبب شده تا قیمت برخی کالاهای اساسی در این کشور در مقایسه با کشورهای هم سطح بسیار بالا باشد

امکانات رفاهی در شهرهای کوچک، بسیار خلاصه و محدود است.

هزینه تحصیلات در این کشور نسبت به کشورهای هم سطح بیشتر می باشد.

شاید شما به مطالعه این صفحه علاقه داشته باشید:

انواع ویزای استرالیا            وکیل مهاجرت به استرالیا            ویزای مهارت و تخصص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *